پاپل Popl چیست؟ معرفی و کاربرد گجت پاپل

Popl Card

پاپل Popl چیست؟ معرفی و کاربرد گجت پاپل

 

از گذشته تا به امروز، صحبت در رابطه با فناوری و تاثیر آن بر زندگی روزمره وجود داشته تا جایی که امروز دیگر زندگی بدون فناوری آن کیفیت مورد نظر را نخواهد داشت. انسان امروز در تطبیق زندگی خود با تکنولوی به سرعت رو به جلو حرکت می‌کند. پیشرفت‌های چشم‌گیری که طی چند سال اخیر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شاهد بوده‌ایم، یکی از روش‌های کمک کننده در مسیر بهبود کیفیت زندگی هستند.

در دنیای کنونی، کمتری کشوری است که تجربه‌ای در زمینه گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات در مناطق مختلف شهری و روستایی نداشته باشد. از طرفی بسیاری از کارشناسان نیز بر این موضوع تاکید دارند که استفاده صحیح از فناوری به شکل مستقیم بر بهبود کیفیت زندگی مردم تاثیر‌گذار است. گسترش تجهیزات ارتباطی، سهولت ارسال و دریافت پیام به مخاطبان، در دسترس بودن رسانه‌های مختلف و همینطور منابع اطلاعاتی بی‌شک تاثیر به‌سزایی بر کیفیت زندگی مردمان در هر نقطه‌ای از کره خاکی خواهد داشت.

«ارتباط»، یک عنصر کلیدی و لازم برای آغاز یک تجارت موفق است. اینکه شما بتوانید در یک گفتگو، تاثیر مناسب را در مخاطب خود ایجاد کنید یک سمت ماجراست؛ حتی اگر در این مهارت استاد هم باشید، باز هم نیاز دارید که در پایان مکالمه خود، را‌ه‌های ارتباطی خود را به طریق سنتی در اختیار مخاطب‌تان قرار دهید.

Laptop popl

کاربرد تکنولوژی NFC:

آیا تاکنون برایتان پیش آمده که در مبادله این اطلاعات با مشکل مواجه شوید؟ احتمالا همینطور است. اگر بخواهید این اطلاعات را از طریق مکالمه به مخاطب‌تان منتقل کنید، احتمال فراموش شدن آن بالاست. از طرفی، یادداشت کردن شماره تلفن، آدرس ایمیل، لینکدین و … بر روی تکه کاغذ و یا حتی استفاده از کارت‌های ویزیت هم مشکلات خاص خود را دارند و همواره نگرانی از بابت گم شدن آن مطرح است. اما امروزه، به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی، برای هر مشکلی حداقل یک راهکار معقول و هوشمندانه وجود دارد. در همین راستا، محصولی را به خدمت شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید آن را به عنوان یک کارت ویزیت خاص و لاکچری هوشمند در تمام مدت روز با خود به همراه داشته باشید؛ با این تفاوت که بر خلاف یک کارت ویزیت معمولی، قرار نیست که در این اوضاع کرونایی نسخه فیزیکی آن را به مخاطبان خود ارائه کنید و در واقع همه اطلاعات مورد نظر شما، در قالب دیتای دیجیتالی و بر پایه تکنولوژی ارتباطی و بی‌سیم NFC انتقال خواهد یافت.

پاپل مشکی Popl Black

در ابتدا بد نیست که نگاهی به تکنولوژی ساخت این محصول داشته باشیم. همانطور که احتمالا می‌دانید، ان‌اف‌سی (NFC) فناوری جدیدی است که امکان ارتباط و انتقال اطلاعات از فاصله نزدیک را فراهم می‌کند. با توجه به افزایش روزافزون تعداد گوشی‌های مجهز به این فناوری، کاربرد متنوعی برای آن تعریف شده که یکی از آن‌ها ارائه کارت ویزیت و به‌اشتراک‌گذاری سریع اطلاعات آن است. این تکنولوژی در دنیا، در صنایع مختلفی کاربرد دارد. اما تاکنون در ایران، این فناوری بیشتر در ایستگاه مترو، سامانه اتوبوس‌رانی، دستگاه‌های حضور و غیاب و همچنین در صنعت پرداخت مورد توجه قرار داشت. اما زمینه کاربرد این تکنولوژی محدود به این‌ها نیست و یکی از ساده‌ترین نوع کاربرد آن در دنیا، استفاده از آن به عنوان کارت ویزیت هوشمند جهت تبادل اطلاعات است.

احتمالا تا‌به‌حال شما هم متوجه تگ‌ NFC در کنار تبلیغات موجود در نزدیکی ایستگاه‌های اتوبوس و یا فروشگاه‌ها شده‌اید. امروزه تکنولوژی NFC بسیار رایج شده و در بیشتر گوشی‌های هوشمند وجود دارد. از این تگ‌ها، علاوه بر ارتباطات میان گوشی‌های تلفن، برای ذخیره و انتقال اطلاعات نیز می‌توان استفاده کرد. این تگ‌ها می‌توانند اطلاعات مختلفی را در خود ذخیره کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به متن‌هایی کوتاه مثل آدرس صفحات وب، اطلاعات تماس و … اشاره کرد. استفاده از این فناوری، راهکاری موثر و سریع برای تبادل اطلاعات به گوشی مخاطب شماست.

در این بخش سعی داریم، محصولی را به شما معرفی کنیم که به خودی خود، کاربردی خلاقانه و جذاب از تکنولوژی NFC را برای شما به ارمغان آورد.

Popl Cover3

معرفی پاپل:

نام این محصول فوق‌العاده، پاپل (Popl) است. پاپل یک استیکر یا تگ چسبان و دایره‌ای شکل است که می‌توانید آن را به قسمت پشتی گوشی تلفن همراه خود بچسبانید و با استفاده از آن، به راحتی هرگونه اطلاعات را به اشتراک بگذارید. در واقع پاپل به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به شکل فوری انواع محتوای دیجیتال نظیر موزیک، پلتفرم‌های پرداخت و اطلاعات ارتباطی خود را تنها در یک حرکت منتقل کنید. جالب‌تر از همه اینکه دریافت‌کننده این اطلاعات، هیچ نیازی به نصب نرم افزار و یا حتی دارا بودن پاپل هم ندارد!

امکانات این وسیله جذاب نامحدود هستند و هرکسی در هر زمینه‌ای می‌تواند پاپل را متناسب با نیاز خود مورد استفاده قرار دهد. با استفاده از این گجت هوشمند، شما می‌توانید کلیه اطلاعات ارتباطی خود را در یک مکان آماده کرده و سپس در نهایت سادگی آن را با دوستان و یا مخاطبان در محیط‌های کاری به اشتراک بگذارید.

 

 

پاپل Popl چیست؟

Popl سریعترین راه برای به اشتراک گذاشتن رسانه های اجتماعی و اطلاعات تماس از جمله : اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، فیس بوک، یوتیوب، اسنپ چت، توییتر، ایمیل ، لینکدین، تیک تاک، شماره تلفن ، وبسایت و … می باشد.

Popl یک برچسب کوچک NFC است که می توانید هرجایی مثلا پشت تلفن همراه تون قرار بدید و به شما این امکان را می دهد که رسانه های اجتماعی ، موسیقی ، سیستم عامل های پرداخت و اطلاعات تماس خود را فوراً با ضربه زدن روی تلفن خود به تلفن هوشمند سازگار به اشتراک بگذارید! شخص مخاطب برای دریافت اطلاعات شما به اپلیکیشن خاصی یا Poplی نیازی ندارد. ‏Popl فقط مخصوص تلفن همراه نیست بلکه می توان آن را روی هر سطحی مانند لپ تاپ ، اتومبیل ، میز رستوران ، میزکار و غیره قرار داد. شما از پاپل می توانید به عنوان منوی آنلاین و دیجیتال رستوران و کافی شاپ استفاده کنید.

دستگاه پاپل برای گوشی های سیستم عامل Android و ‌ios که از قابلیت NFC پشتیبانی می کنند قابل استفاده است. هر کسی می تواند Popl را در تلفن خود داشته باشد ، مهم نیست که چه تلفنی است! بنابراین حتی اگر گوشی شما دارای NFC نمی باشد، باز هم می توانید Popl خود را فعال و استفاده کنید! شما هم اکنون می توانید با سفارش و خرید پاپل با قیمت مناسب از سایت پاپل ایران به دنیای نامحدود اطلاعات قدم بگذارید. کارت ویزیت دیجیتال هوشمند NFC چیست؟

 

پروفایل Popl شما می تواند این لینک ها و شبکه های اجتماعی را به اشتراک بگذارد:
اینستاگرام، واتس اپ، فیس بوک، یوتیوب، اسنپ چت، توییتر، ایمیل ، لینکدین، تیک تاک، شماره تلفن ، وبسایت ، آدرس و …

 

 

رسانه هایی که توسط پاپل به اشتراک گذاشته می شوند

 

کاربردهای گجت Popl چیست؟
استفاده برای موارد زیر:
1 – کارت ویزیت هوشمند دیجیتال شخصی یا تجاری
2 – منوی دیجیتال رستوران و کافی شاپ
3 – پیدا شدن مالک وسیله گم شده
4 – هدیه تبلیغاتی برای برندینگ (با چاپ لوگو درخواستی)
و …

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *