پاپل منوی سفید Popl XL White

۵۹۹,۰۰۰ تومان

پاپل منوی سفید Popl XL White

پاپل منو یک‌ منو دیجیتال ، هوشمند و مدرن است که می تواند اطلاعات مورد نظر شما مانند منوی مجموعه ، صفحات مجازی ، سایت و …  را به اشتراک بگذارد.

مناسب میز های کافی شاپ ، رستوران ، کسب و کار و …

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

پاپل منوی سفید Popl XL White

| مناسب میز های کافی شاپ ، رستوران ، کسب و کار و … |

 

پاپل منو یک‌ منوی دیجیتال آنلاین ، هوشمند و مدرن است که می تواند مجموعه شما را متحول کند . این تراشه ساده و جذاب یک تحول بزرگ در این زمینه است . شما میتوانید اطلاعات مورد نظر خود مانند منوی مجموعه ، صفحات مجازی و سایت خود را با استفاده از اپلیکیشن مخصوص وارد پاپل کنید و آن را روی میز های کافی شاپ ،رستوران و … بچسبانید . (پاپل منو میتواند بطور همزمان هم منو مجموعه شما و هم اطلاعات مربوط به صفحات مجازی مجموعه تان را در اختیار مشتری قرار دهد) لازم به ذکر است که اطلاعات داخل پاپل منو قابل تغییر است .

 

معرفی پاپل منو | منو دیجیتال آنلاین:

 

منوی دیجیتال چیست؟

با پاپل منو یا همان منوی دیجیتالی پاپل ایران مشتری می تواند توسط NFC گوشی خود و یا خواندن QR Code ، منوی رستوران یا کافی شاپ شما را به صورت آنلاین رؤیت کند. مشتری می‌تواند بدون نصب برنامه یا حتی از بین رفتن حجم اینترنتش، منوی مجموعه شما را به صورت آنلاین رؤیت کند.

popl menu black

اگر مشتری عضو باشگاه مشتریان کافه یا رستوران شود؛ می‌تواند به راحتی سفارش خود را نیز ثبت کند؛ هدف این محصول فراهم کردن راحتی مشتریان شما می‌باشد. فرض کنید شما به راحتی می‌توانید منو خود را با یک بارکد QR و یا NFC رؤیت و سفارش خود را ثبت کنید.

منو دیجیتال آنلاین محصولی نوآورانه هستش که شما می توانید هر آیتمی که تمایل دارید توسط آن نمایش دهید. این ابزار طراحی شده است تا جایگزین منوهای کاغذی در رستوران‌ و کافی شاپ‌ها شود.

منوی دیجیتال آنلاین رستوران توانایی اشتراک گذاری:

  1. آدرس صفحات اجتماعی شما : اینستاگرام / تلگرام / واتساپ / یوتیوب / توییتر / لینکدین / فیسبوک و …
  2. لینک وبسایت شما
  3. شماره موبایل شما
  4. ایمیل شما
  5. آدرس موقعیت مکانی شما (GPS Map)
  6. تصویر / عکس و یا منوی دلخواه شما
  7. آدرس درگاه بانکی اختصاصی شما مثل IDPay و …
  8. فایل با فرمت PDF / JPG / GIF و …

چگونه مشتری از طریق پاپل منو ،اطلاعات شما را دریافت میکند؟

1. بخش NFC :افرادی که تلفن همراه آن ها قابلیت NFC را داراست ،می توانند با استفاده از این قابلیت (نزدیک کردن بخش NFC تلفن همراه خود به کارت ویزیت) اطلاعات را دریافت کنند.
.
2. بخش QRکد: افرادی که تلفن همراه آن ها قابلیت NFC ندارد و یا این روش را بیشتر می پسندند می توانند با استفاده از دوربین تلفن همراه خود و یا اپلیکیشن های مخصوص QR کد خوان ،این QR کد را اسکن کنند و اطلاعات را دریافت کنند .

فناوری NFC در ساخت منو دیجیتال آنلاین رستوران و کافی شاپ‌ها

منو دیجیتال پاپل یک برچسب NFC است که می‌توانید هرجایی قرار دهید و سپس با پاپل منو می‌توانید سیستم‌عامل پرداخت، رسانه‌های اجتماعی و اطلاعات تماس خود را با ضربه زدن روی تلفن به اشتراک بگذارید. مخاطب شما نیز نیازی ندارد برای دریافت اطلاعات فرستاده شده اپلیکیشن خاصی را نصب کند. این منو دیجیتال فقط مخصوص تلفن نیست و شما می‌توان روی هر میزی آن را قرار داد.

افرادی که تلفن همراهشان از قابلیت NFC پشتیبانی می‌کند؛ می‌تواند از این بخش استفاده کند. این بخش این‌گونه کار می‌کند که فرد می‌تواند با نزدیک کردن تلفن همراه خود به کارت ویزیت اطلاعات یا منو دیجیتال رستوران و کافی شاپ را دریافت کند.

ویژگی‌های یک منوی دیجیتال خوب چیست؟

قطعاً داشتن یک منوی دیجیتال کافی نیست و این منو باید از نظر گرافیکی و طراحی مورد پسند کاربر قرار گیرد و علاوه بر رابط کاربری جذاب و مناسب باید بتواند نیازهای مشتری را به راحت ترین شکل برطرف کند. یک منوی دیجیتال آنلاین خوب باید با داشتن باشگاه مشتریان و نظرسنجی بتواند مشتریان خود را به خود جذب کند.

یک منو دیجیتال خوب از محصولات خود با جزئیات کامل و امتیازات کاربران نوشته شده است و افراد علاوه بر انتقادات می‌توانند مزایا و ویژگی‌های محصولات را به طور واضح بیان کنند تا افراد مختلف را به امتحان از آن تشویق کنند در نتیجه وجود این محصول بی‌نظیر باعث می‌شود تا با دانش بازاریابی مشتریان افزایش پیدا کنند.

در حال حاضر استفاده از منوی کاغذی با کوچک ترین تغییر مثل تخفیف یا افزودن محصول باید برای چاپ مجدد فرستاده شود و عموماً بیشترین هزینه را در بر می‌گیرد در صورتی که یک منوی دیجیتال رستوران و کافی شاپ خود می‌تواند از تمامی این هزینه‌ها نیز جلوگیری کند. یک منوی مناسب باید با نشان دادن محصولات تخفیف دار مشتریان را دعوت به امتحان کردن آن محصول کند.

popl menu

مزایای استفاده از منوی دیجیتال آنلاین چیست؟

شما با منوی دیجیتال کافی شاپ و رستوران می‌توانید بدون کمترین برخورد با وسایل و افراد، سفارش خود را ثبت کنید. خوشبختانه شما می‌توانید فاکتور خود را به صورت آنلاین تهیه و پرداخت کنید. در ادامه با مزایای کلی این آشنا خواهید شد.
– حذف منو کاغذی.
– پرداخت آنلاین و سریع.
– شما می‌توانید با منوی دیجیتال ، یک کد QR ایجاد کنید و مشتریان در همان در ورودی سفارش خود را ثبت و دریافت کنند.
– با یک کلیک می‌توانید از موجود یا ناموجود بودن محصولات آگاه شوید.
– درصد تخفیف را روی هر محصول اعمال کنید.
– منوی محصولات از هرجایی که هستید قابل دسترسی است.
– منو دیجیتال دارای جذابیت بصری و کاربری می‌باشد.
– امکان انتقال بیماری به شدت کاهش می‌یابد.
– مشاهده پیشنهاد سرآشپز.
– امکان ارائه نظرات و پیشنهادات.

پروفایل منوی دیجیتال شما می تواند این لینک ها و شبکه های اجتماعی را به اشتراک بگذارد:

منوی رستوران یا کافی شاپ (تصویر / لینک / فایل / PDF و … ) ، اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، فیس بوک، یوتیوب، توییتر، ایمیل ، لینکدین، تیک تاک، شماره تلفن ، وبسایت ، آدرس و …

رسانه هایی که توسط پاپل به اشتراک گذاشته می شوند

اگر کسب و کار شما نیاز به منو دارد به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از منو دیجیتال استفاده کنید. همان‌طور که در بالا به مزایای منو دیجیتال آنلاین اشاره شد شما می‌توانید به راحتی مشتریان را به سمت کسب و کار خود جذب کنید. پاپل ایران با منوی پاپل بسیاری از دغدغه‌های افراد را کم کرده است و شما به راحتی می‌توانید از پاپل منو برای رستوران یا کافی شاپ خود استفاده کنید.

 

دستگاه پاپل برای گوشی های سیستم عامل Android و ‌ios که از قابلیت NFC پشتیبانی می کنند قابل استفاده است. هر کسی می تواند Popl را در تلفن خود داشته باشد ، مهم نیست که چه تلفنی است! بنابراین حتی اگر گوشی شما دارای NFC نمی باشد، باز هم می توانید Popl خود را فعال و استفاده کنید! شما هم اکنون می توانید با سفارش و خرید Popl منوی سفید Popl XL White با قیمت مناسب از سایت پاپل ایران به عنوان منوی دیجیتال رستوران و کافی شاپ به دنیای نامحدود اطلاعات قدم بگذارید.

 

 

توضیحات تکمیلی

وزن

50 گرم

سایز

سایز : 9 سانتی متر
ضخامت : 2 میلی متر

انتخاب اپلیکیشن

اپلیکیشن EasyNect

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاپل منوی سفید Popl XL White”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاپل منوی سفید Popl XL White”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *